انرژي خورشدي

طراحي سايت

انرژي خورشدي

۵۲ بازديد

انرژي خورشيدي يكي از مهمترين عمده منابع انرژي ماست. طبق آخرين برآوردهاي اعلام شده از طريق كارشناسان ، عمر منبع انرژي خورشيدي بيش از ۱۴ ميليارد سال است و اين انرژي منحصربه‌فردترين منبع انرژي تجديدپذير در دنياست و به صورت مستقيم و غيرمستقيم مي‌تواند به اشكال ديگر انرژي تبديل گردد.

 

 

شركت پي ام الكترونيك به عنوان يكي از برترين فروشندگان انرژي خورشيدي درتبريز فعاليت مي كند . براي خريد هر نوع محصول انرژي خورشيدي در تبريز و دوربين مدار بسته در تبريز مي توانيد با ما تماس بگيريد .

 

انرژي خورشيدي در تبريز

 

انرژي خورشيدي در تبريز

 

گازهاي تشكيل دهنده خورشيد عبارتند از: هيدروژن (۸/۸۶ درصد) هليوم (۳ درصد) و ۶۳ عنصر ديگر كه مهم‌ترين آنها اكسيژن، كربن، نئون و نيتروژن است و ميزان دما در مركز آن حدود ۱۰ تا ۱۴ ميليون درجه سانتيگراد مي‌باشد كه از سطح آن با حرارتي نزديك به ۵۶۰۰ درجه و به صورت امواج الكترو مغناطيسي در فضا منتشر مي‌شود.


امروزه مباحث مهمي چون محدوديت ذخاير فسيلي، نگراني هاي زيست محيطي، ازدحام جمعيت، رشد اقتصادي ، ضريب مصرف و... با گستردگي تمام، فكر انديشمندان را در يافتن راهكاهاي مناسب به خود مشغول داشته است و صاحبان منابع فسيلي نگران خالي شدن منابع درمدت زماني محدود هستند . در اين ميان استفاده از انرژي هاي تجديدپذير يعني استفاده از انرژي هايي كه در مقايسه با طول عمر انسانها به صورت مداوم در حال جايگزيني هستند مانند انرژي خورشيد، انرژي باد، انرژي امواج دريا، انرژي توده هاي زيستي و ... از بهترين راهكار هاي پيش روي بشر به شمار مي رود .


در سال هاي اخير در دنيا شاهد رشد تكنولوژي هايي چون IT، نانو، هوش مصنوعي و بالاخره انرژي خورشيدي بوده ايم. دريافت يك ساعت انرژي خورشيدي ميتواند به مدت يكسال كل نياز دنيا و بشر را تامين كند. اين انرژي در حال حاضر حكم طلا را پيدا كرده است، امروزه تحولاتي چون بهينه سازي بسيار موثر باطري ليتيومي، حمل و نقل برقي و ماشين هاي خودران را ميتوان انقلابي عظيم در صنعت حمل و نقل ناميد. گسترش اين ماشين هاي پيشرفته تا دو دهه آينده ، كل سيستم اين صنعت را دچار تحول و تغيير ساختار خواهد كرد. به همين سبب استفاده از انرژي خورشيدي در تبريز نيز رواج يافته است .

 

منبع : دوربين مدار بسته تبريز

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در مونوبلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.